Fredag 18/1 -08

Idag är jag ledig, det är lyx måste jag säga. Har bara slappat, sprungit en lite runda har jag också gjort.
Laddat hem musik och hållit alla tummar jag kan för att mina lillebror skulle lyckas idag, vilket han
också gjorde. Han klarade uppskrivningen, Grattis bror min!

Annars händer det lite saker, märkligt men ändå verkligt. Får se om jag någonsin kommer kunna skriva
om det här kanske. Man vet aldrig :)
Har fått en fast anställning också, det känns tryggt. Kanske inte superskoj, men bara för att jag har fått fast
behöver det ju inte betyda att jag ska stanna hela livet häromkring krokarna, eller hur?????

Denna helg består av jobb, jobb, jobb och åter jobb... Lite trist men men.. Får en liten sovmorgon iaf imorn då
jag inte börjar föräns 16, söndag är desto tuffare då jag börjar 06.30 uscha buscha!!!!

Nehe, nu är det bingen som gäller.. Tjo hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0