Ja ha ja, jävelstyg

Sitter just i denna stund inne i staden, ja alla vet ju säkert var :)
Den människa som ska vara min bästa vän gjorde mig just alldeles galen,
jag frågade om hon kunde vara snäll och ta med min
tandborste med lite tandkräm på eftersom hon ändå skulle
hämta sin, hon svarade glatt ja och pep iväg. Kom tillbaks med
ett jätteleénde och gav migborsten, började borsta och ganska så
snart kände jag att det inte smakade som vanligt..
Då har puckot, ja i detta fall får jag kalla henne för just PUCKO hällt salt i min tandkräm...
Usch och fy vad illa det smakade, hon fick ett gott skratt den jäklarns maran!!!!
Aja, hämnden är juv och hon ska få tillbaks med samma mynt när hon minst anar det!!!!

Over and out!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0