Fredag!

Helgen är här, å vad ska jag då göra.. Jo, jobba jobba jobba jobba :(
Igår hjälpte jag Carro o flytta lite möbler, hon kommer att få det sååå fint.. Verkligen en kanon lägenhet och det bästa av allt så får hon äntligen sin efterlängtade balkong, kul för henne och jag är bara en gnutta avundsjuk.. *haha*

Idag har jag varit ledig, så jag passade på att sova aningens längre än vad jag brukar.. Sen har jag storstädat hela lägenheten, skurat golven, dammat osv.. Igår tvättade jag, så nu är det rent och snyggt överallt och rena kläder.. Kanon!

Snart ska jag ner på stan å snurra runt en sväng, sen blir det till att hem och packa lite kläder och sen fara vidare till Vingåker där jag ska spendera helgen.. Ikväll skulle mina päron bjuda på grillat, mums...

Nehe, nu är det dax att röra på påkarna!

Vart har solen tagit vägen?? Kom tillbaks å det är fort!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sara nordén

yes, det ska vi. :) det känns helt okej. lite tråkigt eftersom mamma och stickan flyttar isär, men just att flytta känns okej :) den ligger precis vid stadsparken , så det är nära oc hbra ner till stan :)



trevlig midsommar! kram

2008-06-20 @ 16:50:26
URL: http://saranorden.blogg.se/
Postat av: Frida

Uppdatering?! =)

2008-06-26 @ 21:20:53
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0