Måndag!

Å jag fullkomligt strålar ikapp med solen, kan det bli så mkt bättre. Kanon humör, energi till tusen! Just nu lagar jag mat, har precis städat klart och jag har också tagit mig an disken.. Lägenheten håller just på att fyllas med goda dofter från köttgrytan som puttrar på spisen, det luktar väldigt rent också.. Det gillar jag! Jobbar natten gick utmärkt, var dock väldigt trött under en period då det var så lugnt så lugnt.. Det var nästan så att jag hoppades att någon av pensionärerna skulle vakna så jag fick nån att tjattra med, men icke sa nicke.. De sussa så gott så.. :)
Ska jobba inatt också, å natten efter det.. Kommer antagligen vara väldans trötter denna vecka, men vad gör det när jag nästa vecka kommer att vara hel ledig och kunna glassa i strålande solsken vareviga dag!! Det ska väl bli sol???

Ha de bra lustigkurrar och påskkäääringar // xoxo Lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0