Solen utanför mitt fönster!

Å på golvet ligger Tromben och sussar, fick precis ett samtal från hans matte att det bara blir ett kort besök då hennes far ska ha honom på eftermiddagen. Lite trist, men han lär ju komma fler gånger :) Vi ska iallafall rassla iväg på en lite prommis, får passa på i det varma och vackra solvädret vi har idag! Sen blir det att ge sig av från Katthult till vischan Vingåkra, grillning hos mor och far, ev att det blir lite filmtittande.. Annars ser helgen ganska så lugn ut, jag är ledig och håller alla mina tummar och tår på att det blir fint väder. Imorrn ska jag o kika på Emilia som tävlar med häst, spännande hon ska tydligen vara duktig! Kvällen är fortfarande ganska så öppen och det är ju skönt, inga måsten här inte.
Söndag är det seriepremiär borta mot Julita, då ska vi springa så vi får blodsmak i munnen! Hejja Valla!!!!!
AnnaPanna Fyller 25 bast också, inte illa.. Nehepp promenix med självaste Carro var det nu ja..

Solsken och varma strålar // Lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0