Vårkänslorna spirar!

Både på gott och ont får jag ta o erkänna, nu kommer alla måsten som har varit lite smått gömda i vinterns oändliga mörker. Men det är bara å borra ner huvet och ta tag i det, go Hanna go!!!!
Det har hunnit vara påskhelg också, vilken jag spenderade på hemmet. Dock på natten, men det ska erkännas att det var lite surt att behöva ta hojjen ner till jobbet medans mor o far satt och avnjöt ett gott glas vin på verandan i solen.. Men det gick alla tiders att jobba och just nu så ser jag fram emot min ledighet som kommer att vara i en heel vecka.. Det är ju strålande och jag märker att när jag skriver om det kan ja inte låta bli att le.. WOW!!!! Idag söndag så har jag städat lite, gott en prommis med Miss C och senare på kvällen blev det är prommis med Sanna.. Efter det ringde Carro som inte behövde jobba inatt som var tänkt innan, hon kom över till mig och det blev en film och lite gottit till och en massa massa tjatter som det brukar kunna bli när vi t

Kommentarer
Postat av: Selma

Jag har i första hand sökt socionomutb, sen personalvetare, turismutb, lite kurser och annat också. För att öka mina chanser liksom =) hehe! Hoppas hoppas. Njuter du av ledigheten babe?

2009-04-15 @ 11:28:48
URL: http://melsas.blogg.se/
Postat av: Selma

Ja, jag vill iväg härifrån. Ja exakt, sökt i Örebro och en socionom utb i Eskilstuna också ( hoppas verkligen jag inte behöver bosätta mig där ) hehe! Men kan väl knappast bli värre än Vingåker?! Tss... Okej, va skönt att det är så fint väder när du är ledig också =)Ja hittils har det gått bra. Känns jättebra. Hoppas allt är bra med dig.

2009-04-15 @ 20:23:35
URL: http://melsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0