kl 02.40

Varför kan man inte sova när man behöver det som mest, tankar och feber irrar runt som galningar i skallen och jag är så trött, men ändå kan jag inte komma till ro.. Har provat räkna får både framlänges och baklänges men utan resultat,
har roat med mig att läsa bloggar, läst nyheter på aftonbladet men ingenting hjälper. Inte ens den träliga boken som jag läser fick mig att somna.. *suck*
Borde väl göra ett nytt försök nu, snälla snälla låt mig somna....

Go natt, snart morgon.. *Hua*

//H


Kommentarer
Postat av: Miss C

Morsning vännen! Måtte ha varit nåe i luften i Kholmstad inatt, jag har också haft svårt att sova! Hur mår du idag?

2009-02-21 @ 08:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0