Bakis o skakis tro´t eller ej!

Jo de e sant! Öppnade ögonen för en stund sedan men fick stänga dem genast, försökte lyfta huvudet från kudden men det gick inte, benet gör ont, magen rumlar och spyorna känns som om dom är på väg upp.. HUA! Men ack vad mysigt jag hade, dock lite eller ska man säga alldeles för mkt gott dricka på alldeles för kort tid! Såhär har jag inte mått på hur länge som helt, jag blir ju aldrig bakis.. Vad kan ha gått fel??????????? Ja ja, egentligen är det inge synd om mig för det är alldeles självförvållat, men jag tänker ändå tycka en gnutta synd om mig själv.. Ska iaf spendera dagen hos kusinen i trädgården, får se till att vara liggandes hela tiden, för stå det kan jag bara inte.... Detta är min lördagsmorgon, hur är din?? Så bara att säga, Välkommen underbara lördag, välkommen!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0