Strålande dagar!

Började med i onsdags, då jag o Cicci käkade lite efter att hon slutat jobba.. Efter maten så anslöt sig tösen carro till sällskapet och vi gick en skön promenad med lilla Tromben, den gula prinsen skulle nämligen sova över hos mig! När vi kom tillbaks från Prommisen var prinsen trött och la sig, vi satte igång filmen "Love in mahattan" en riktig snyftare och när halva filmen hade gått så blev det lilleskutt tårar från oss alla tre tror jag, den ena kanske värre än den andra :)
Torsdagen började alldeles fabulöst med en underbar promenad med Prinsen, vi hade det sååå mysigt! Annars gjorde vi allt för att terra lillebror som ansåg sig själv vara "Sjuk" men ingen tyckte synd om honom.. Kvällen spenderades i gott sällskap av Cicci och hennes Martin och två andra kompisar, hon bor på ett trevligt ställe men väldigt avsides.. Det blev grillning och spel, vilket jag o Cicci vann lätt, vilka proffs vi är!!! Grabbsen som då var tre i ett lag tyckte nog att vi fuskade, men det skulle vi ju aldrig göra. Är man proffs så är man!!!! Malin den bästa kom och hämta mig på kvällningen, efter många om och men så hittade hon fram till detta hus långt ute i ingemansland!!! Tack för att du hämtade mig!!!!<3
Idag står det shopping på schemat med Cicciluringen, massa mys!!!
Nehepp dax för sen frulle bestående av risgrynsgröt och lite morgonkaffe, mumma!!!!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0