Bra start!

En strålande start på denna dag, sov aningens för länge men vad gör det.. Men nu sitter jag här, kikar på efter tio med Malou som intervjuar Isabella Scorupco med mitt kaffe i handen och solen skinande utanför fönstret!! Jag tror minsann inte det kan bli en bättre start på dagen än såhär, UNDERBART!

Idag blir det lugna puckar för mig, ska ta och städa av lite vilket verkligen behövs.. Kommer att ta en promenix och ev åka till Vingåker för att göra lite nytta, men det återstår att se om det bli av!

Bara 12 dagar kvar, sen får jag börja jobba :)

Hoppas alla får en underbar dag, å glöm inte att stanna upp och njut av solen!!

/ Lu


Kommentarer
Postat av: Hanna

En underbar dag har de vart!

Tack sötis för en mycket trevlig kväll och god mat!

Njut av solen och dina lediga dagar nu innan du börjar jobba igen!



Ha de bra vännen. kramar om <3

2010-03-16 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0