Dagens...

Lyxlirare, det är jag det :) Har inte behövt göra många knop idag, först skön träning å direkt efter det en trevlig lunch hos Hanna med god mat! Mor o far kom förbi en sväng för att skryta lite om den stundande Egypten resan
som dom åker på imorgon, bjussade självklart på lite kaffe!!
Sen blev det våfflor på bryggaregatan, det var också smarrigt och sällskapet är ju kanon :)
Hängde med Carro till träningen, det ser riktigt bra ut för laget nu tycker jag.. Dock aningens för många skott som gick över mål istället för på, får hoppas på ändring till söndag då det är match!!!

Nu sitter jag här i lyan och ensamheten är väldans påtaglig idag, tror jag lägger mig och läser!!!

Nöjd med min dag :)

//Lu

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att va lyxlirare ibland.

och de är du värd!!! =)

mycket roligt att ha er här!!

Roligt att få lära kännar er. Ni är la för goa.



Haha, förstår inte att du tycker de är för många skott över mål!? :p

jag trodde ju att de va de vi skulle göra, då missuppfatta vi nog alla träningen idag :p

Var de nån boll som gick i mål!? hehe, :p



Ha de bra söt! Kramar

2010-03-11 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0