Prima Ballerina och snorhalt!

Lite småstressad och nyvaken rullar jag ur sängen, körlektion står på agendan och jag är sen.. Inte mycket men tillräckligt så jag ska känna mig stressad, blaska av fejjan måla dit öger'a och sen off I go.. Mitt i all brådska glömmer jag kontokortet vilket jag måste ha för att betala lektionen, kilar tillbaks in och hämtar det. Kommer ut igen och ska precis runda häcken, och självklart halv gena lite (som om det går snabbare) och vips ; innan jag vet ordet av det ligger Hannapanna som en stor padda på backen med fläsket utflytande på sidorna.. Folk stannade och glodde, det är så vi gör vi svenskar, vi fnissar lite åt andras klumpighet och olycka.. Men vad gör det, kul att jag kan göra någons morgon lite roligare denna kalla men vackra måndag!

Körlektionen gick iallafall prima ballerina och jag är redo, nu ska jag ha det rosa lilla plastkortet!!!

Jag är så jädrans happy, hade en suverän lugn och skön helg och imorgon drar jag med min namne på en lite 2 dagars roadtrip.. Förstå så bra!!!

Dax å kolla om jag fått tillbaks vattnet, de har av någon anledning stängt av det och jag skulle verkligen behöva duscha då jag luktar usch! hoppas hoppas.... Sen off to work!

//H


Blir det någon snö till jul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0