Hmm...

Jag har inte skrivit på länge, jag vet! Men det är för att jag faktiskt inte har något att skriva om, fast just nu har jag något att förtälja..

Det handlar om att bli utnyttjad, att man ställer upp för någon massor och inte få någonting tillbaks! Att så fort nån frågar om hjälp så säger man ja och så går man helhjärtat in och hjälper, å ändå så får man ingenting tillbaks..
Man finns bara när man kan vara till någon nytta!! Det gör mig så oerhört förbannad och upprörd just nu att jag knappt vet vad jag ska skriva eller säga, å min största undran just nu varför i hela fridens helvete skriver jag ner det här för???? Men men, jag måste väl få utlopp nånstans för mina aggressioner!

Hur säger man till någon att man känner sig utnyttjad och bortglömd så länge personen inte behöver en?

Jaha, dax att lägga sig i sängen och brottas med alla dessa tankar och funderingar!!!

Tomorrow is another day, a really fucking good day!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0