Länge sen sist!

Det var verkligen länge sen jag bloggade, jag tycker inte att det finns så mycket att skriva om.
Men så nu ikväll föll andan på och jag känner plötsligt för att skriva, dock vet jag inte om vad!
 
Sitter och små gluttar på Beck, vilket jag egentligen inte borde göra då det är väldans läskigt.Hihi!
 
Har varit hemma en vecka nu sen semestern i USA, å jisses amalia vad jag längtar tillbaks.. Det känns verkligen som jag hörde hemma där, men den känslan har jag inte här hemma i Sverige och i självaste Katrineholm.
Så nu är det dax för denna Hannapanna att ta tag i sitt liv och göra en förändring, det är viktigt!! 
 
Ja ja, mer hade jag tydligen inte att förtälja. Nu vankas sängen och imorgon bitti är det morgonpromenad med fröken Elert, det gillas skarpt!
 
Tjo & Tjim
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbart att du åter igen printat ner några rader. Det gillas!
Du kommer nog hitta nått bra som förgyller din tillvaro och det kommer bli en förändring. Jag önskar ju dock att du inte far för långt bort ;) kraaaaam <3

2012-11-12 @ 23:10:16
URL: http://missthure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0